Kompetencje przyszłości to szkolenie oparte na raporcie „Future of Jobs” Światowego Forum Ekonomicznego. Szkolenie przeprowadzi Cię w 3 krokach do rozwoju kompetencji ważnych dla rozwoju własnego i twojej firmy w branży turystycznej.

Te intensywne spotkania skupią się na rozwijaniu kluczowych umiejętności niezbędnych do skutecznego radzenia sobie z wyzwaniami dynamicznie zmieniającego się świata. Opierając się na raporcie „Future of Jobs” World Economic Forum, program szkoleniowy koncentruje się na budowaniu adaptacyjności, rozwoju kompetencji przyszłości. Będzie mowa o myśleniu strategicznym, kreatywności,  odporności i zwinność oraz umiejętnościach cyfrowych. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę i narzędzia, które umożliwią im wdrażanie zmian w życiu osobistym i zawodowym. To również doskonały sposób na rozwijanie swoich zespołów w kierunku większej elastyczności oraz innowacyjności.

Wejdź  TU I SPRAWDŹ co możesz zyskać.

Pierwszego dnia oswoisz się ze zmianą dzięki neuronauce. Nauczysz się, jak wykorzystać wiedzę o mózgu do efektywnego wprowadzania zmian w życiu osobistym i zawodowym.

Drugiego dnia poznasz ważne kompetencje przyszłości wg raportu „Future of Jobs”. Dowiesz się jak rozwijać kreatywność, strategiczne myślenie czy kompetencje cyfrowe.   Trzeciego dnia poznasz konkretne pomysły na działanie, które pomogą Ci rozwijać się i osiągać zamierzone cele.

Dla kogo jest ten program? Dla osób, które wiedzą że w hotelarstwie, gastronomii i turystyce nie ma miejsca na stagnację, osób ambitnych, którzy chcą iść do przodu i pracowników i pracodawców, którzy wiedzą, że najlepsza inwestycja to inwestycja w rozwój. Szkolenie dostarczy uczestnikom wiedzy i narzędzi, które umożliwiają skuteczne przystosowanie się do szybko zmieniającego się świata, budowania zespołów przyszłości i kreowania innowacji w organizacji. Kompetencje przyszłości to szkolenie, które sprawi, że za rok o tej porze będziesz w zupełnie innym miejscu!